Az e-panaszkezelőn keresztül a menüből kiválasztható témakörökben adhatja le panaszát. A panasz leadáshoz regisztráció szükséges a honlapon. A leadott panasz feldolgozásának állapotát a honlapon -belépés után- nyomon követheti. Minden állapotváltozás után kap egy automatikus levelet a változásról.
Hasznos tanácsok panasz leadáshoz:
A panasz leadásnál válassza ki a panasz témakörét (Tárgy). Kérjük próbálja meg minél pontosabban meghatározni, hogy panasza minél gyorsabban feldolgozásra kerüljön! Ha nem tudja pontosan besorolni panaszát használja az ügyek alatt található "Egyéb" tárgyakat. Lakcímét kérjük pontosan adja meg. A panaszhoz csatolhat fájlt is.
A lehetséges státuszok a következőek:
Beérkezett : Ön elküldte, de még nem került feldolgozásra a Hivatalban
Feldogozás alatt : már olvasta valaki a Hivatalban, de a tényleges feldolgozás még nem kezdődött el
Megoldás alatt : a panasz felelőse dolgozik rajta
Panasz lezárása kétféleképpen lehet:
Elutasított : nem lehet megcsinálni, már megoldódott, tárgytalan stb. (levél megy az indokkal)
Vagy Lezárt : megoldva (levél megy, ha szükséges)
FIGYELEM! Az e-panaszkezelő hatósági ügyintézésre nem alkalmas!
2014. novembertől Páty digitális térképét magában foglaló elektronikus interaktív hibabejelentő oldal indult. Az oldalon folyamatosan bővülő hibaköröket lehet elektronikusan bejelenteni, melyet a PVK NKft. dolgoz fel ill. továbbítja az illetékes szervhez.
Az e-időpont foglalás lehetősége megszűnt 2014 végén, mert letelt az elnyert pályázaton előírt 5 év, amíg ezt a lehetőséget fenn kellett tartani. A Hivatal a szolgáltatást nem hosszabbította meg, az 5 év alatt tapasztalt alacsony hihasználtság miatt.
De a Hivatal és az Ügyfélszolgálat szvíesen áll az ügyfelek rendelkezésére nyitvatartási időben, hosszas várakozásra nem kell számítani.