![]() |
Észrevétele, ötlete, véleménye, kérése van? Örömmel fogadjuk őket a KanyarGO járat központi e-mail címén: kanyargo@paty.hu
Erre a címre minden olyan megkeresést várunk, ami kapcsolódik a KanyarGO busz szolgáltatáshoz, például:
- Konkrét járathoz kapcsolódó visszajelzés (késés, sietés)
- Megállókkal kapcsolatos visszajelzés
- Probléma bejelentése (hiányzó menetrend valamelyik megállóban, tisztasághoz kapcsolódó észrevétel, egyéb, út közben előforduló eset).
- Bízunk benne, hogy elégedettségükre szolgál majd működésünk, de ha úgy alakul, hogy mégsem úgy sikerül, akkor panaszukat is ide várjuk.
- Általános javaslataikat, ötleteiket is szívesen fogadjuk,
- valamint elismerő szavaiknak is örülünk, amennyiben elégedettek a Kollégák, Sofőrök munkájával. Továbbítjuk nekik az üzeneteket minden esetben.
Maradjunk kapcsolatban!
KanyarGO Páty
Augusztus 30-án, hétfőn próbajárattal elindult a KanyarGO!
30-án és 31-én a mellékelt menetrend lila kerettel jelölt járatai fognak közlekedni. Várhatóan szeptember 1-én a teljes menetrend szerint indul a szolgáltatás. Szeptember hónapban ingyenes az utazás a KanyarGO járatain.
Ahogyan már korábban beszámoltunk róla, (köszönhetően a minisztériummal folytatott tárgyalásoknak) érvényes VOLÁN bérlettel a Biatorbágy és Budapest közötti MÁV járatok is ingyen használhatóak.
Az uniós nyílt közbeszerzési eljárásban nyertes szolgáltató a "BALATON-BUSZ" Idegenforgalmi és Kereskedelmi Betéti Társaság lett.
Az újonnan beszerzett MAN TGE CITY járművek adatai:
Tömeg: 6 tonna
Térfogat: 1968 cm3
Részben, vagy egészben alacsony padlós.
Gépjárművezető által külön-külön vezérelt utasajtók.
A mozgáskorlátozottak számára kialakított hátsó alacsonypadlós utasajtó.
Utastéri légkondicionáló berendezés (klíma).
Teljesítmény: 130 kW/180 LE
Férőhelyek száma: 40 + sofőr, ebből alapesetben 15 fix ülés (+ sofőrülés) és 21 állóhely + 4 lehajtható ülés (az ülések száma a forgalmi igények szerint módosulhat)Férőhelyek száma: 40 + sofőr, ebből alapesetben 15 fix ülés (+ sofőrülés) és 21 állóhely + 4 lehajtható ülés (az ülések száma a forgalmi igények szerint módosulhat)
A helyijárat szakértők által javasolt útvonaláról az Önkormányzat közgyűlése az elmúlt év folyamán, jelentős társadalmi megvitatás után döntött. Első szakaszban kérdőívezés formájában a lakosság igényeinek alapos felmérésére került sor, ezt követően a vonalhálózat szakmai javaslata interneten keresztül és interaktív online fórumon nyílt megvitatásra került. Ezt követően készültek el a megállóhelyek pontosabb tervei, eközben a közvetlenül érintett lakók bevonásával helyszíni egyeztetésekre került sor. Lényeges, hogy az új megállóhelyek egyelőre nem burkolt peronnal lesznek kialakítva, mert azok is és a vonalhálózat is változhat a próbaidőszak tapasztalatainak függvényében. A számtalan egyeztetés során finomított vonalhálózatot a település honlapján már megosztottuk, az elmúlt évben bemutatott menetrend-terv továbbfejlesztett változatát elsőként itt ismertetjük.